در اخبار

۸ اثر از به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در سال 1397 در جشنواره‌ها و محافل علمی برگزیده شدند.

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در گفتگو با خبرنگار آستان‌نیوز با اشاره به برگزیده شدن سه اثر از کتاب‌های پروانه به‌نشر در جشنواره کتاب سال سبک زندگی ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان گفت:  کتاب‌های «جگر گرگ»، رمان «زندگی پیامبر» و «باران بخواه، باران» به نویسندگی عزت الله الوندی، نقی سلیمانی و فریبا کلهر به ترتیب در بخش‌های داستان انقلاب و دفاع مقدس، داستان نوجوان و داستان کودک برگزیده شدند.
حسین سعیدی  افزود: کتاب «برانگیختن خلاقیت دانش‌آموزان» نیز در جشنواره پژوهش دانشگاه فرهنگیان در بخش ترجمه به عنوان کتاب برگزیده کشوری شناخته شد.
وی تصریح کرد: هم چنین مجموعه «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» نوشته کلر ژوبرت و  مجموعه « لاله های نوجوان »  از محمد حسین صلواتیان در جشنواره رشد برگزیده شدند.
سعیدی با اشاره به اینکه ۳ اثر از به‌نشر در جشنواره کتاب سال رضوی برگزیده شده است، افزود: کتاب‌های «ضمانت نامه آهو» از رضا دبیری نژاد ، «راز آن بوی شگفت» از فریبا کلهر و «شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی» از جمله آثار برگزیده  در این جشنواره است.
وی با اشاره به اینکه به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با هدف گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج و نشر معارف رضوی، چاپ و انتشار آثار ارزشمند در موضوعات علوم و معارف اسلامی و قرآنی و علوم بشری، فعالیت‌های خود را از سال 1362 آغاز کرده است، یادآور شد: این موسسه در طول سه دهه فعالیت خود توانسته است با انتشار افزون بر سی میلیون نسخه کتاب، کارنامه‌ای درخشان در اشاعۀ فرهنگ و معارف اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی کشور از خود برجای بگذارد. آثار به نشر تاکنون در جشنواره‌های داخلی همچون انتخاب کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جشنواره‌های علمی و دانشگاهی، کتاب فصل، انتخاب کتاب برتر خراسان رضوی، جشنواره‌های تخصصی آثار کودک و نوجوان و سایر مراسم انتخاب کتاب‌های برگزیدۀ کشوری و استانی، رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

 

برگرفته از سایت آستان نیوز

 

یک نظر بدهید

Contact Us

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید