در اخبار

«بز کینه‌ای و بچه‌ی شیرین زبان» نوشته‌ی فریبا کلهر با نقاشیِ فریدالدین ملایی با هدف بالابردن مهارت بیان، قدرت حافظه و افزایش اعتماد به نفس کودکان در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش وابط عمومی انتشارات مدرسه: کارت‌های قصه‌گویی با عنوان بسته‌ی یادگیری پیش دبستانی کمک می‌کنند علاوه بر این که قدرت تخیل کودکان را بالا ببریم با آنها گفت و گو نیز داشته باشیم. این کارت‌ها در ابعاد بزرگ برای قصه‌گویی دیداری و بلند‌خوانی چاپ شده است. بدین گونه که متن داستان در پشت کارت‌ها توسط قصه‌گو برای کودک خوانده می‌شود و او به تصاویر نگاه می‌کند. در انتها کارت‌ها در اختیار کودک قرار می‌گیرد تا او آنها را طبق اتفاقاتِ داستان مرتب کند یا طبق کارت‌ها داستان را تعریف کند. در این بسته کارت‌های کوچکی هم قرار دارد که برای رنگ‌آمیزی و طرح پرسش و پاسخ درباره داستان مفید است.

کارت قصه گویی«بز کینه‌ای و بچه‌ی شیرین زبان» درباره‌ی بز سیاه خیلی خوش‌حال است که یک روز وقتی مشغول خوردن علف بود صاحبش موهای او را کوتاه کرد. بز که دوست نداشت موهایش کوتاه شود با صاحبش قهر کرد و تصمیم گرفت هر طور شده، موهایش را پس بگیرد.

کارت قصه‌گویی مشتمل بر ۹ کارت است که در فروشگاه‌های انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

یک نظر بدهید

Contact Us

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید